En blick, en dans, en kyss?

Dagen har idag bestått av, frukost>stallet(mocka,sopa)>fika>stallet(longera ponnyn)>ridhuset(ridning)>middag>dator. Verkligen en speciell och intressat dag, må jag säga.

Hur som helst, nu till det jag hade tänkte få med i det här inlägget, när jag var ute och skulle ta in min häst från hagen, så susade en polisbil förbi, jag ungefär "whaaaataah?!?!?!?!?!?". Jag menar jag bor i en liten by typ minst 5 kilometer från allmän väg(?), så vad tusiken hade dom för sig här? kolla om vi hade alla hästarna hemma? eller varför inte kolla om vi hade hängt någon i något träd? Nae men seriöst jag har ingen aning.

Öhm, ganska tråkigt inlägg nu. MEN det är ju iaf ett inlägg!
Nu en bild på jag och systers häst, Papito. Som idag fick följa med till ridhuset och agera ädel springare;d;d


tjingtjong:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0