Nere på söder?

Nu är det måndag och vi har just slutat.
Igår hittade jag två par skor på stan som fick följa med hem, vi tog 3 bussen till kåge där vi tvär sprang in och köpt mjölk som mamma beställt, sen for vi till ridhuset och hade våran lektion, det var jätte trist.. Men när det var klart så for vi hem jag gick ut i stallet fixade snyggt hos kaninen och packade grejerna som Galliano ska ha när han kommer till burträsk imorrn(idag), så allt skulle vara klart då Linnea och pappa ska komma hit med han. Efter det blev det duschen för att sen åka bil med Matilda till svanström där vi tog bussen till stan. Vi fick vänta en bra tag innan burträsk bussen kom men det funkade ändå, vi köpte gooooodis. MUMS
När vi sen anlänt till burträsk, blev det att umgås med massa trevligt folk och sen blev det att sova.

Idag hade jag ont i magen så jag skippade lektionerna fram till fikat.
Ska gå och käka middag nu med Magnus, v

VI VET ATT VI ÄR FINA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0