Vill du resa till månen med mig?

detta lov har bara flugit iväg, jag tyckte det var nyss det var fredag och jag hade nyss kommit till sorsele och satt och trodde att jag aldrig skulle överleva detta lov. Även om jag inte har gjort särsklit mycket, jag har varit med kompisar, varit i stallet och suttit vid datorn, jag kan ungefär alla låtar på min och amandas spotifylista utantill, så det har nog varit lite för mkt datasittande.. men så kan det oxå vara ;)

nu har jag bytt mobil, så nu har jag en nokia 2630.. den funkar iaf bättre än den rosa skitmobilen, det enda dåliga med den här mobilen är att den har nästan inget minne så jag kan inte ha musik på den och allt står på engelska i den.. även när man ska smsa så måste man lägga till dom flesta svenska orden eftersom den är köpt i thailand.. den vill inte heller alltid vara samarbetsvillig! ;) höhö.. men nu ska jag ta och hitta på ngt! pusss


JAG Å EN LITEN LITEN PONNIII♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0