Att skiljas är att dö lite grann?

SÖNDAG. Söndagar är alltid hektiska, eller åtminstone i mitt huvud. Eftersom att jag vet att det är så mycket som jag först och främst måste hinna innan jag beger mig till ridhuset och sen innan jag beger mig mot stan och sen tar burträsk bussen därifrån. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska börja med, för jag kan ju inte bestämma allt själv då det inte bara är mig det angår, utan även mamma eller pappa. Men ska väl börja packa om ett tag så jag inte har ogjort allt det när jag kommer tillbaks från ridningen. Fast först tänker jag gå ut och smörja upp en av mina sadlar för jag tänker nämligen sälja den, då den inte används längre.

Nu ska jag ta och agera, skriver kanske mer ikväll när jag anlänt till burträsk. PEACE

Linnea&Papito, Jag&Galliano sommaren 2OO9


Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild :)

2010-11-14 @ 15:03:14
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0