Det är ingen idé?

Idag är det lördag, igår var det fredag och imorgon är det söndag. Bara så ni vet!

Igår efter skolan for jag på stan, gick och åt på frasses med Markus för att sen möta upp Evelina och Matilda. Markus och Evelina lämnade oss och tog varsin buss hemåt. Jag och Matilda hann inhandla lite små tjafs och besöka hennes lägenhet, innan jag tog kvart över 6 bussen till storkågeträsk, där mamma hämtade mig.

Idag har jag städat åt kaninen, gjort hö påsar, sett tv, nött dator och givetvis ätit. Mer än så har jag faktiskt inte gjort. Funderar dock på att kliva in i duschen sen efter det spruta på lite brun utan sol och efter det slå på en film, troligtvis the proposal då dom andra i familjen ville se den. Blir nog bra!

Imorgon ser mina planer ut som följande, stiga upp>fika>chilla?>packa>ridhuset(ridning)>hem>duscha>käka>stan>burträsk♥

Avslutar med en bild. PUSS

Jag vill tillbaks till turkiet..♥
Någon som vill planera och boka en resa till utlandet med mig?:$


Kommentarer
Postat av: E

jag är på :D

2010-11-14 @ 12:04:13
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Matilda

snygg bild gullet;*

2010-11-19 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0