Solen havet och lyckan?

Hejhej!
Nu tänkte vi vara duktiga och göra ett kort och konsentrerat inlägg om dom senaste två dagarna. Men så fort jag börjat skriva beger sig Jennifer mot sängen och har nu slocknat, trevlig tjej:O
Fast å andra sida så kan jag väl försöka få något vettigt skrivet på egen hand.
I tisdags så gjorde vi inte mycket alls, vi hade nämligen någon värdegrunds dag eller nått i den stilen? Fattade inte riktigt. Fast det var någon teater med blåhästen på förmiddagen, sen någonting med en polis på eftermiddagen.
I onsdags typ igår eftersom klockan är över 12, så hade vi som vanligt skolstallet hela dagen, när vi skulle ut och köra häst var det snöstorm(som det för övrigt har varit hela dagen..) så det var kaaaaaaallt. Men trots allt så överlevde vi, dock utan någon större marginal.

Orkar verkligen inte skriva mer nu, tror istället jag ska bege mig mot mitt rum och sängen för att få min skönhetssömn. 
Bjuder på denna tråkiga bild, i brist på andra bilder.. GODNATT♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg!:D

2010-11-12 @ 21:34:54
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0