Hela livet med dig?

Hej igen!
Nu kan man väl säga att dagen har passerat och jag har faktiskt gjort mer än jag hade planerat, fast jag hade väl inte planerat värst mycket heller. Men i vilket fall, har jag hunnit varit ute i stallet(gett hästarna mat, mockat och sopat, fått hästen vaccinerad, fixat kvälls maten osv.) och även fixat middag till the whole family. Typ ändå helt okej duktig!

Just nu pratar jag i telefonen med min jätte glada och fnittriga bloggkompanjon, som babblar på i ett och låter en aldrig få någon ro i öronen:/.......Skoja. Men hon är iaf glad och hon säger sig vara super glad också, för det enda som inte faller henne i smak är det att hon befinner sig i sorsele, måste lasta 3 ton(?) hö på onsdag, hennes gamla telefon är trasig så hon måste ha en rosa telefon tills vidare och>..ehm... alltså det var något mer också men jag minns tyvärr inte. Hur som helst så lät det jätte roligt när hon sa det;D (KOM PÅ DET!!)>måste ta en spruta imorrn.
Förresten läste jag just i hennes senaste inlägg att vi fått våra hööks grejer, vilket är nice, då jag beställde lite nödvändigt tjafs(reflexer) till galenpannan.

Orkar inte skriva mer nu, funderar istället på att släpa mig uppför trappen och in i mitt rum, för att sen bosätta mig i soffan framför tv. Det lät ändå lockande? Men fy så tjock man ändå känner sig.. Jag menar det enda som man gör nu för tiden är att käka onyttigheter och degar framför datorn eller tvn, det är fasiken tragiskt..
Aja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0