Tre unga män?

Nu har jag och Matilda både vaknat, stigit upp och fikat, wiiiiiho inte dåligt!
Strax bär det iväg ner mot stan för att se om vi hittar några vinterskor, börjar nämligen böhövas snart då det faktiskt ha blivit ganska vitt och kallt ute, huvvaligen..
Men nu ska vi fixa oss så vi hinner gå på stan i någon timme iaf, vi ska nämligen ta 15.00 bussen till kåge där min syster kommer och hämtar oss för att sen köra oss till ridhuset i ersmark där jag har en timmes teori. Sen efter allt det blir det, hem, packa och duscha för att sen återvända till stan, men denna gång för att ta 21.10 bussen till burträsk, eller rättare sagt norra åbyn, mitt andra hem:)


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0