På egna vägar?

Nu är allt i stallet klart, känns greeeat!
När jag for ut och red tog jag med mig Cymro eftersom vi var själva hemma, sen fick vi även med Matilda, bara trevligt! Sen när vi kom tillbaks igen hade jag omockat någon box och ogjort lite hö påsar och då var Matilda så gullig och hjälpte mig, TACK:*

Ikväll blir det destination boliden, tjejkväll hos Thea. Så jag och Matilda ska om ett tag kliva in i duschen och sen fixa oss, fast först ska vi ta till hemkunskaps kunskaperna för att göra magen nöjd, dvs göra något ätligt i mat väg. Det här inlägget kan vara det sista ikväll, om inte så kanske det dyker upp lite bilder:) puss♥

Bjuder på denna, jag vet att ni gillar min biffighet;D;dd;DD;D;D;dD;;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0