Bland månar och stjärnor?

hejsan, har inte haft någon tid att blogg idag eftersom jag har varit med amandorna hela dagen, :) så tänkte skriva ett inlägg innan jag ska lägga mig (a)

Dagen startades med att se ett avsnitt av Spartacus blood and sand, sedan blev det frukost för amanda g va hungrig>Vampire Diares>Vampire Diaries> Promenad med hundarna> LUUUNCH> Vampire Diaries> 2 avsnitt till av Spartacus blood and sand, och amanda f droppade in någon gång efter lunchen ;) Så vi har hat ett riktigt seriemaraton hela dagen.. och samtidigt som vi såg de så proppade vi ju i oss lite chips och annat gott, inte helt okej! Och kvällen har spenderas med amanda f och vi såg hockey å aik vann mot södertälje på straffar och vi har även spelat lite wii x)

Imorgon så ska jag och mamma lasta av 3 ton hö som anlände hit till sorsele ikv, och det kändes inte så jätte bra att behöva lasta av ca 1,5 ton hö imorgon dirr på morgonen.. det var nog allt som har hänt idag, skriver mer imorrn om jag överlever höavlastningen........ hoj!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0