Inget att förlora?

Hallojj, idag har jag gjort absolut ingenting! eller jag var och tog den dära sprutan.. Vilket har varit ganska tråkigt.. (a) Ikv ska jag se hockey med min kära familj, och min syster lär vell svära åt domarn.. som vanligt ;) Jag hoppas då på vinst för annars blir det så dålig stämning här.. höhö :)

Vid lunchtid idag så åkte min mobill på rep så jag har en ROSA skitmobil nu, den suuuuuger! Bland det första som hände när jag tog i den det var att framsidan lossnade så nu är den ihop tejpad med svarttejp ;) det är en mycket vacker mobil, eller så int! jag är redan less den.. ska nog flörta lite med mamma så får jag kanske låna hennes mobil medans min är inne på rep så då dår hon använda den rosa skitmobilen ;) om inte de så ska jag nog ta gammnokian som vi köpte i thailand, den har faktiskt färgdisplay och det går att ringa/smsa med den ;)
nu ska jag fortsätta att spela tetris! pusssss


<---- Fredrik  Nicklas---->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0