Finns det nån annan?

Har inte hunnit göra ett dugg idag, eller jag har läst ur den där boken jag prata om i tidigare inlägg OCH bytt om, men ingenting annat. Så har ungefär ingenting att skriva om. Eller planerna för kvällen är som följande, följa Matilda till stan för hon skule stå i någon garderob för volleyboll laget(tror jag?), sen blir det att fara till hennes lägenhet för att kanske se film och sen sova där:)

Kan förresten berätta att jag sover förjävligt dåligt nuförtiden, tråkigt men sant. Vet verkligen inte vad det kan bero på, men det har varit så en lägre tid nu, så jag funderar på att testa sömnpiller eller nått.
Ska gå och käka min frukost och alla andra i min familjs lunch nu. HA DET!


Gammal bild, på jag & Matilda.


Kommentarer
Postat av: Aamanda<3

GULLEGUBBEN!!!!<3<3

2010-11-26 @ 06:08:32
URL: http://amandasssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0