En runda i baren?

Kom just hem, blev så att jag for till Ida igår kväll. Vi köpte massa gott, såg film och snackade, sen hann vi även umgås lite med hennes kompis och hans kompis typ:)
Dagen har spenderats med Ida och hennes brors barn, vi har gjort ungefär ingenting, ändå helt okej!

Nu ikväll, eller om typ någon kvart var tanken att jag och min syster skulle dra till ridhuset för att rida igen i hoppspecialen, men vet inte riktigt om jag orkar då jag typ inte fick rida den hästen jag vill, och jag vet det låter omoget och fånigt. Men det är faktiskt så. Fast nu tänker jag iaf ta och agera(gör någonting annat). tjao


GULLEPONNIN♥ från shettis grejen vi var med klassen och häst 2orna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0