Du försvann som en vind?

Goddag, klockan är nu typ kvart i 3 och jag och min syster har just kommit in från stallet, där vi har varit duktiga och mockat och fixat klart allt för kvällen(Y)
Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt se om matilda var på och fara och bowla, men det får nog bli någon annan dag, då jag antar vi inte skulle få någon skjuts till stan ikväll. Aja, Ida fråga om jag ville komma till henne i kåge idag och göra typ nå, men vet som inte om jag får någon skjuts dit heller, fast det hade iaf varit trevligt:)

För övrigt så känner jag mig verkligen jätte shopping sugen. Men har inte orkat fara till stan(..) såå, lat som man är funderar jag istället på att kanske beställa hem något fint från kanske, nelly, hm eller nått. Tänkte i vilket fall klicka runt lite där nu och se om jag hittar något som faller mig i smaken. Skriver mer sen, cya:*


hah, jag och ida är ändå fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0